Punct de informare VITAL în Firiza

0
466

S.C. VITAL S.A. continuă programul de modernizare şi îmbunătăţire a serviciilor oferite şi deschide un punct de informare în cartierul Firiza, în incinta Căminului Cultural.
Menţionăm că noul punct de informare din Firiza nu va servi la încasarea facturilor. Viitorii utilizatori ai serviciilor din zonă vor fi consiliaţi în legătură cu aspecte ce ţin de: încheierea contractului de furnizare a serviciilor de apă şi canalizare, detalii despre facturarea consumului de apă, modalităţile de detectare a pierderilor de apă, modul prin care se pot realiza noi puncte de consum ale serviciilor furnizate de S.C. VITAL S.A. De asemenea, în cadrul noului punct de informare, vor putea ridica/depune diverse formulare/acte necesare întocmirii contractelor de furnizare, vor putea afla informaţii despre proiectele implementate de societate, despre tarifele practicate şi modalităţile de plată, dar şi alte informaţii utile.
Noul punct de informare va fi deschis publicului de luni până joi, în intervalul orar 8.30 – 16.00, iar vineri, între orele 8.00 şi 13.30.

vital2De asemenea, recomandăm utilizatorilor noştri să acceseze cu încredere şi unul dintre următoarele canale de comunicare:
• telefonic: 0262-213.574, 0262-213.575 – Biroul Relaţii cu Publicul
• prin e-mail, la adresa: relatiicupublicul@vitalmm.ro
• pe fax, la numărul: 0362.422.199
• prin poştă, la adresa S.C. VITAL S.A., str. Gheorghe Şincai nr. 21, localitatea Baia Mare, judeţ Maramureş.
Nu uitaţi, pentru informaţii suplimentare sau alte sesizări, Dispeceratul S.C. VITAL S.A. vă stă la dispoziţie la numerele de telefon: 0262.212.550; 215.150, 215.151, 215.152.
Vă mulţumim pentru înţelegere şi colaborare!

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.