La Spitalul Judeţean de Urgenţă, azi se deschide Biroul Pacientului

0
258

Începând de azi, 20 martie 2017, ora 9,00, se deschide Biroul Pacientului, care va funcţiona în sala nr. 099 (parter), din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă „Dr. C-tin Opriş” Baia Mare. Aici, toţi pacienţii, aparţinătorii acestora vor putea să se adreseze atunci când vor avea nemulţumiri în ceea ce priveşte calitatea serviciilor medicale, când nu au fost trataţi cu respect, când vor dori să înregistreze o reclamaţie sau când vor dori să transmită mulţumiri unui angajat al spitalului, de ale cărui servicii a fost mulţumit.
Scopul acestui proiect este îmbunătăţirea calităţii serviciilor medicale, dezvoltarea bunelor prac­tici şi a eticii profesionale în spital, schimbarea atitudinii pacientului faţă de cadrele medicale şi a cadrelor medicale faţă de pacient, promovarea drepturilor şi obligaţiilor pacienţilor, creşterea gradului de satisfacţie a pacienţilor.
Asociaţia Prietenii Spitalului „Dr. C-tin Opriş” va acţiona, ca de fiecare dată, independent, iar prin această iniţiativă, va fi un mediator între pacienţi şi cadrele medicale, nu avocat al unei părţi. Astfel, se va încerca rezolvarea problemelor înainte ca acestea să devină majore.
Persoana desemnată să se ocupe de acest departament este doamna Ana Ghiţă, absolventă a Facultăţii de Sociologie Psihologie şi a Şcolii Postliceale Sanitare – ne informează Romana Furtună, preşedintele Asociaţiei “Prietenii Spitalului Judeţean “Dr. Constantin Opriş” Baia Mare. (IBM)

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ