Reclamaţii la C.P.C.

0
143

Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor (C.P.C.) Maramureş a primit în acest an 538 de petiţii privind calitatea produselor şi serviciilor cumpărate, din care 300 la electrice şi electronice, 62 pentru servicii de comunicaţii (telefonie), 38 în cazul serviciilor financiar-bancare, 37 pentru servicii de furnizare utilităţi, 24 la servicii destinate petrecerii timpului liber, 19 pentru calitatea alimentelor. Anca David, comisar-şef adjunct, ne spune că 183 de petiţii s-au dovedit a fi neîntemeiate, 121 au fost întemeiate, 119 au fost rezolvate amiabil, 39 n-au putut fi soluţionate, 30 au fost clasate, 28 – redirecţionate şi 18 – retrase. (i.s.)

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.