A început producţia de serie a primului tractor 100% românesc

0
204

El a fost conceput şi construit de inginerii societăţii IRUM Reghin şi a fost lansat în toamna anului trecut la INDAGRA, la 15 ani de la dispariţia producţiei de tractoare din România.
Tractorul agricol românesc a fost conceput în primul centru de cercetare-dezvoltare pentru utilaje agricole şi forestiere din România, iFOR, inaugurat în septembrie 2015 la IRUM, în urma unei investiţii de aproape 12 milioane lei.
Tractorul este unul competitiv, care a fost gândit pentru toţi fermierii, cu precădere pentru cei mici şi mijlocii, iar piaţa de desfacere se doreşte a fi atât în România, cât şi în alte ţări din Europa. Performanţele sale fac faţă cerinţelor din piaţa mondială, având un raport calitate-preţ competitiv.
TAGRO este un tractor compact, uşor manevrabil, cu transmisie mecanică, confortabil şi uşor de întreţinut.
Motorul de pe TAGRO este o unitate FPT (Fiat Power Train) model F5 de 95 CP, diesel, cu 4 cilindrii in linie, sistem de injecţie common rail, cu turbocompresor şi intercooler, iar norma de poluare este stagiu IV final. Utilajul se încadrează în clasa de putere 80-110 CP şi dispune de o transmisie mecanică cu 12 viteze şi inversor, cu posibilitate de cuplare 4 x4, direcţie hidrostatică şi sistem de frânare cu discuri multiple.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.