Pacienţii reclamă comportamentul neadecvat al angajaţilor din spital

0
94

Un pacient imobilizat la pat a sesizat că a avut parte de un incident neplăcut la Spitalul Judeţean de Urgenţă “Dr Constantin Opriş” din Baia Mare.
Bărbatul a primit bilet de trimitere de la medicul de familie cu recomandarea de a merge direct la cabinetul de reumatologie din incinta spitalului, fără a mai aştepta programarea. Maramureşeanul spune că deplasarea sa este condiţionată de disponibilitatea prietenilor din jur care trebuie să îl transporte acolo unde are nevoie să meargă. Prin urmare, bărbatul a mers direct la consultaţie, mai ales că nu era prima dată când proceda în acest mod. La cabinet a fost întâmpinat de asistenta medicală care a început să facă gălăgie, apostrofându-l că nu şi-a făcut programare aşa cum se procedează în mod normal. Femeia nu a fost atentă că e vorba de un caz excepţional şi că bolnavul ar fi avut nevoie de mai multă compasiune şi înţelegere, nu de o ceartă zdravănă. “Era foarte uşor ca femeia să îi comunice medicului cazul şi să ceară un răspuns, nu să se comporte de parcă era directorul spitalului”, a spus maramureşeanul. În acest context, pacientul crede că e nevoie de mai multă milă şi atenţie din partea cadrelor medicale şi să nu uite de latura umană, pentru că orice om contează.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.