Clarificări privind Registrul electronic de evidenţă a zilierilor

0
14

Prin Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 26 din 18 aprilie 2019 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, a fost modificată şi completată cu prevederile art. 4^1 Legea nr. 52/2011 privind exercitarea unor activităţi cu caracter ocazional de zilieri, sens în care se înfiinţează Registrul electronic de evidenţă a zilierilor, ca singura modalitate de transmitere a datelor privind evidenţa zilierilor.
În acest context, transmiterea şi evidenţa zilierilor prin registrul electronic de evidenţă se aplică începând cu data intrării în vigoare a ordinului ministrului muncii şi protecţiei sociale, dată până la care beneficiarii vor ţine evidenţa zilierilor în Registrul de evidenţă a zilierilor în format de hârtie şi vor depune în continuare lunar, la inspectoratele teritoriale de muncă, până cel târziu la data de 5 a lunii următoare, un extras cu înregistrările aferente lunii precedente. În vederea familiarizării cu Registrul electronic de evidenţă al zilierilor, beneficiarii au posibilitatea să acceseze aplicaţia mobilă denumită „Inspecţia Muncii” ca instrument de lucru util beneficiarilor care folosesc zilieri în activitatea pe care o desfăşoară. Instrucţiuni în acest sens se regăsesc pe site-ul www.inspectiamuncii.ro.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.