Produse nealimentare reclamate la Protecţia Consumatorilor

0
76

Produsele nealimentare fac obiectul celor mai multe reclamaţii înregistrate în 2019 la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Maramureş (CJPC). Maramureşenii şi-au exprimat nemulţumirea cu precădere la lipsa calităţii unor bunuri de larg consum şi a electronicelor. Printre serviciile cele mai reclamate se numără cele financiar-bancare, de telefonie, dar şi cele poştale şi de furnizare a energiei electrice.
Anul trecut, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Maramureş (CJPC) au fost înregistrate 1.124 petiţii. Acestea au făcut referire la: produse alimentare şi nealimentare neconforme, produse şi servicii financiar-bancare, abonamentele de telefonie fixă şi mobilă, nerespectarea drepturilor de retragere a consumatorilor din contractele încheiate la distanţă în afara spaţiilor comerciale, defecţiuni la produse de folosinţă îndelungată apărute în termenul de garanţie. Împărţite pe domenii, sesizările se dovedesc a fi în număr semnificativ în cazul produselor şi serviciilor nealimentare: 1.041, produse şi servicii alimentare: 46, produse şi servicii financiar-bancare: 37.
Comisarul-şef adjunct al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Maramureş, Dacian Manoliu, a mai declarat că, pe subdomenii, reclamaţiile pe produse şi servicii nealimentare se pot repartiza astfel: bunuri de consum – 636, servicii poştale şi de comunicaţii electronice – 86, servicii pentru public – 43, servicii de furnizare utilităţi şi energie electrică – 60, servicii destinate petrecerii timpului liber – 32, altele – 167.
Din cele 1.124 de petiţii înregistrate, 322 s-au dovedit a fi întemeiate, iar 308, neîntemeiate. În plus, 330 de reclamaţii au fost rezolvate amiabil, 34 nu au fost soluţionabile, 38-clasate, 52-redirecţionate, iar 12-retrase.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.