Limitarea contactului interpersonal pentru angajații CJ Maramureș

0
29

Pentru a veni în sprijinul angajaților Consiliului Județean Maramureș, președintele Gabriel Zetea a emis o dispoziție privind măsurile luate pentru limitarea contactului interpersonal pentru angajații CJ Maramureș și ai instituțiilor din subordine, măsuri care pot fi preluate și adoptate și de alte instituții publice sau private.
Începând din 16 martie 2020, întreaga corespondență adresată Consiliului Județean Maramureș precum și oricărei instituții din subordine se transmite strict prin mijloace electronice sau prin servicii poștale. Se interzice preluarea corespondenței direct de la petiționari, solicitanți sau reprezentanți ai unor persoane juridice, aceștia urmând a fi îndrumați spre utilizarea uneia dintre modalitățile de transmitere a corespondenței prevăzute anterior.
Personalul din aparatul de specialitate al CJ Maramureș și al instituțiilor din subordine va evita participarea la orice gen de manifestări cultural-artistice, sociale, sportive, recreative și alte asemenea. Se interzice personalului din aparatul de specialitate al CJ Maramureș și al instituțiilor din subordine să participe la orice fel de manifestare, în spații închise, la care participă mai mult de 50 de persoane.
Persoanele din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Maramureș și al instituțiilor din subordine, care au participat la manifestări de orice natură, fie în spaţii închise, cu mai puțin de 50 de persoane sau în spații deschise, cu mai puțin de 1000 de persoane, în prima zi de prezentare la locul de muncă vor prezenta o informare cu privire la manifestarea la care au participat şi locația acesteia, precum si numărul de participanți. Intrarea în instituție va fi permisă de șeful ierarhic al persoanei, după analizarea situației create și a riscurilor pentru personalul instituției.
Personalul din aparatul de specialitate al CJ Maramureș și al instituțiilor din subordine va limita la strictul necesar deplasarea în alte încăperi decât cea în care își desfășoară activitatea.
Organizarea de ședințe, consultări si alte asemenea manifestări, se va limita la cele strict necesare și se va evita, totodată, participarea la acestea a unui număr mare de persoane, care nu ar permite asigurarea unei distanțe de cel puțin un metru între participanți, durata acestora urmând a se limita la strictul necesar.
În fiecare birou se va asigura desfășurarea programului de lucru și prezența personalului astfel încât să se poată păstra o distanță de doi metri în­tre cei prezenți. În acest scop, vor fi luate măsuri pentru acordarea de concedii de odihnă și recuperarea orelor suplimentare prestate. Acordarea acestor drepturi se va face prin alternanță pentru personal, astfel încât să poată fi realizate în continuare activitățile curente ale instituțiilor. Se interzice staționarea personalului în spațiile comune mai mult decât timpul strict necesar.
La intrarea în instituție, atât la începerea programului cât și după orice ieșire din instituție, fiecare persoană își va dezinfecta mâinile cu substanțe dezinfectante, existente la fiecare intrare.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.