Sesizări de la consumatori la InfoCons

0
19

Având în vedere situaţia de urgenţă în care se află România, InfoCons pune la dispoziţia consumatorilor români adresa de email urgente@protectia-consumatorilor.ro, iar pentru cetăţenii străini emergency@consumersprotection.org. La aceste adrese de e-mail consumatorii pot solicita consiliere, informare și pot depune o sesizare în domeniul protecției consumatorilor.
În comunicatul InfoCons se precizează că ″Mișcarea de Protecția consumatorilor este alături de cei care în această perioadă au cumpărat diferite produse agroalimentare şi nu numai, care se află în diferite situaţii legate de domeniul protecţiei consumatorilor, mai ales în această perioadă în care atenţia consumatorilor este axată pe a cumpăra impulsiv fără a mai acorda importanţă informaţiilor de pe etichetele produselor, termen de valabilitate, la comisioanele aplicate la casele de schimb valutar, de solicitarea bonului fiscal, de achiziţia produselor din spaţii special amenajate şi autorizate. Totodată, aceştia cumpără produse tip suplimente alimentare fără să verifice autorizaţia aferentă acestor produse şi dacă acestea chiar sunt autorizate ca suplimente alimentare″.
Consumatorii care și-au achiziționat diferite produse sau vor să își achiziționeze își pot apăra drepturile și pot lua atitudine când acestea le-au fost încălcate sau nu au fost respectate. Dacă aceștia au o problemă legată de protecția consumatorilor, pot apela la cele două adrese de email destinate acestui Proiect și pot solicita informații utile.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.