OTP Bank • Măsuri personalizate fiecărei categorii de clienți

0
24

OTP Bank România a adoptat un set de măsuri pentru clienții cu credite în derulare, adaptate și personalizate fiecărei categorii specifice din care fac parte: persoane fizice, IMM-uri și corporații.

Pentru clienții persoane fizice
• Pentru toți clienții persoane fizice care au credite de nevoi personale, cu sau fără ipotecă, sau credite ipotecare, inclusiv Prima Casă, acordate anterior datei de 20.03.2020, OTP Bank oferă posibilitatea plății ratelor la scadență sau oricând ulterior până la dată de 29 mai 2020, fără trecerea la restanță și aplicarea de penalități de întârziere.
• Clienții care nu pot asigura în contul curent sumele necesare achitării celor 2 sau 3 rate scadente în această perioadă, folosind operațiuni de la distanță, nu vor acumula penalități și nu vor înregistra zile de întârziere pentru respectivele sume.
• Clienții aflați în imposibilitatea achitării integrale a ratelor acumulate în această perioadă trebuie să se adreseze din timp băncii pentru a găsi împreună cea mai bună soluție individuală fără niciun fel de costuri suplimentare. În caz contrar, punerea în întârziere se va face începând cu prima scadență lunară ulterioară datei de 29.05.2020 pentru toate sumele acumulate și neachitate până în acel moment.

Pentru clienții persoane juridice, IMM-uri și corporații
În cazul persoanelor juridice, soluția optimă este de a aplica măsuri personalizate, astfel că societatea va analiza punctual nevoia fiecărui client.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.