Din 15 mai, Tribunalul Maramureș – noi reguli privind organizarea activității

0
26

Prin ordin al președintelui Tribunalului Maramureș au fost instituite noi măsuri organizatorice la nivelul instanței, aplicabile începând cu data de 15 mai.
Arhivă: Luni-vineri: 9-10 – justițiabili; 10-12 – avocați, consilieri juridici, practicieni în insolvență, experți.
Arhiva va fi închisă în zilele de vineri din a doua și a patra săptămână din lună.
Registratură: Luni-vineri: 9-12.
Biroul de informare și relații publice – acces pe bază de programare prin telefon/fax/e-mail. Luni-vineri: 8-16; Joi: 8-17.
În cazuri excepționale, cu acordul președintelui instanței, se permite accesul în afara programului stabilit și fără programare.

De asemenea, în intervalul 15-25 mai 2020, completurile de judecată vor dispune măsuri în cauzele care au fost suspendate de drept prin efectul direct al decretelor emise în perioada stării de urgență, în vederea fixării termenelor de judecată și efectuării actelor de procedură.
Pentru a evita supraaglomerarea sălilor de ședință și a sediilor instanței, completurilor li s-a recomandat ca până la vacanța judecătorească, din luna august, să stabilească un număr de maximum 30 de dosare alocat fiecărei ședințe.
În sălile de judecată vor fi montate panouri de protecție transparente pe mesele completului, grefierului de ședință, procurorului, avocatului/ consilierului juridic și la boxa acuzaților.
Citațiile emise pentru cauzele în care se va stabili primul termen de judecată după data de 15 mai 2020 vor conține recomandări, formulate în vederea reducerii riscului de infectare cu coronavirus.
Cauzele vor fi soluționate, pe cât posibil, pe intervale orare estimative, iar listele de ședință vor fi aduse la cunoștința publicului cu cel puțin 48 de ore înaintea termenului de judecată, prin afișare la ușa instanței și postare pe pagina de internet de pe Portalul instanțelor de judecată.
Accesul în sediile instanței va fi în continuare restricționat, regulile actuale de acces rămânând valabile.
Accesul justițiabililor se realizează în func­ție de intervalele orare stabilite pentru soluționarea cauzelor.
Accesul avo­ca­ți­lor/consilierilor juridici este permis în timpul programului de lucru al instanței, nerestricționat.
Purtarea măștii de protecție sau a unui material echivalent este obligatorie atât la intrare, cât și pe toată durata staționării în sediile instanței.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.