Serviciile publice de permise și pașapoarte îşi reiau activitatea

0
54

Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor şi Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Maramureș îşi deschid activitatea începând de AZI, 18 mai. Ambele servicii vor avea program de lucru cu publicul pe două schimburi, între orele 8-20, în baza programărilor on-line pe platformele www.epasapoarte.ro şi www.drpciv.ro.
Accesul cetățenilor în sediul de pe strada Aleea Școlii nr. 1 se va face controlat, cu respectarea măsurilor de igienă și de protecție, păstrarea distanței de socializare și utilizarea măștii de protecție.
• La Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor se vor efectua activități pentru înmatricularea vehiculelor, autorizarea provizorie a vehiculelor (numere roșii), preschimbarea permiselor de conducere româ­nești și străine, radiere vehicule, transcriere vehicule, duplicate permise de conducere și certificate de înmatriculare.
Celor interesaţi li se reaminteşte că, se menține valabilitatea permiselor de conducere pe o perioadă de 90 de zile de la data încetării stării de urgență şi 45 de zile de la data încetării stării de urgență pentru autorizațiile de circulație provizorie.
Sunt valabile pentru o perioadă de 90 de zile de la data încetării stării de urgență și documentele necesare operațiunilor de înmatriculare / transcriere, examinare sau preschimbare a permisului de conducere obținute de către solicitanți de la alte instituții/entități, documente care au expirat în interiorul stării de urgență.
• Cererile pentru eliberarea pașapoartelor se depun la sediul serviciului public comunitar în baza programării on-line.
Se menține măsura suspendării activității la punctele de lucru mobile din Sighetu Marmației și Borșa.
Persoanele programate trebuie să respecte ora de programare și să evite așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului.
Accesul pentru depunerea cererii se va realiza în baza programării on-line și a documentului de identitate prezentat în original.
Intervalul de programare on-line pentru preluarea cererii de eliberare a documentelor de călătorie a fost modificat de la 7 la 10 minute, în vederea asigurării timpului necesar igienizării corespunzătoare după prelucrarea fiecărei cereri.
Pentru ridicarea pașaportului simplu electronic se recomandă cetățenilor să opteze pentru expedierea prin servicii de curierat la adresa de domiciliu sau de reședință din țară a titularului sau a persoanei care a formulat cererea.
Potrivit prevederilor legislației în vigoare pașaportul simplu temporar nu poate fi livrat prin servicii de curierat.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.