Vocea MERITO

0
114

Începutul de an școlar mă pune în situația de a mă gândi ce soluții să adopt dacă scenariul liceului meu va fi de jumătate din elevi față în față și jumătate în online.
Nu e tocmai o situație bună pentru copiii din online pentru că ei, probabil, vor fi transformați în spectatori la o lecție live, din care vor înțelege mai mult sau mai puțin conținutul nou. De asemenea, când ei vor face rocada cu cei care au fost la școală, eu nu voi putea să reiau conținutul predat săptămâna trecută, deoarece am bate pasul pe loc și, în plus, anul acesta, materia trebuie predată, nu doar fixate conținuturi din anul precedent. Salvatoare a fost ideea colegului nostru, Lucian Oprea, profesor MERITO (Constanța) care, într-un webinar de lucru intern, a spus că ar trebui găsite cele mai bune soluții ca și cum am preda pentru elevii din mediul online, deoarece ei vor fi dezavantajați, privați de explicațiile noastre, față de copiii din fața noastră. Astfel, am un punct de plecare pentru a-mi organiza scenariul didactic… voi ține foarte mult cont de elevii de acasă. (Tatiana Cauni, Liceul Teoretic „Emil Racoviță” Baia Mare – profesor MERITO)

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.