🕮 Lecții de învățat 🕮 Comunicarea în echipă

0
128

De la apariția omului, comunicarea a fost deosebit de importantă. Tot ceea ce este pozitiv contribuie la deschiderea canalelor de comunicare. Vorba trebuie întrebuințată acolo unde rostirea ei aduce folos, fiindcă suntem oameni, iar simțurile ne pun în comunicare cu lumea și, simultan, ne închid în noi înșine. Gândirea și limbajul sunt punți, dar, tocmai pentru că sunt punți, nu suprimă distanța dintre noi și realitatea exterioară.
Nu mai este un secret pentru nimeni cât de importantă este comunicarea atunci când vorbim despre lucrul în echipă. Comunicarea este cheia succesului într-o organizație, de la cea mai mică, la multinaționale. Managementul de la toate nivelurile trebuie să lucreze ca o echipă. Membrii conducerii organizației, fie că vorbim de birourile executive, consiliile de administrație etc., trebuie să se întâlnească și să comunice regulat. Însă, adeseori, calitatea comunicării în ambele direcții lasă de dorit la anumite niveluri, mai ales pe măsură ce coborâm la nivelurile ierarhice inferioare.
Dacă fluxul informației nu curge constant, atunci unii oameni nu vor fi informați complet, iar dacă un departament dintr-o organizație nu comunică cu celelalte departamente, aceasta poate provoca confuzii sau pierderi de resurse. A te ocupa de oamenii cu care lucrezi și a-i coordona este o abilitate de preț. Cu atât mai mult astăzi, când vorbim despre cele mai sofisticate mijloace de comunicare. Lecții de învățat!

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.