Recunoaștem, am făcut și noi un mic test, am stat câte o oră la podul de la Seini și altă oră la podul similar de la Ulmeni și diferența ni s-a părut mare… pe cel de la Ulmeni se circula mult mai mult. Acum, primarul din Ulmeni, Lucian Morar, ne confirmă.
„Am făcut propriul nostru studiu de trafic. Pe șleau, am pus om, în două schimburi, să numere mașinile, într-o vineri-sâmbătă. Am avut 2.300 de treceri în 24 de ore, din care 225 au fost TIR-uri și camioane! Eu îndrăznesc să zic că, în acest moment, este mai mare traficul pe podul nostru decât pe cel de la Ardusat… nu pe cel de la Seini! Mai mult, mi-a zis cineva de la un minister că a pus GPS din București spre Baia Mare și i-a dat… trecere peste podul de la Ulmeni!” – spune edilul, arătând cârcotașilor (inclusiv nouă…) că podul a fost necesar, e util și că își face treaba, în ciuda piedicilor de toate felurile, de la subfinanțare la piedici administrative reale.
La fel, spune primarul Lucian Morar, se circulă destul de mult și pe firul de drum interjudețean dintre Cheud-Sălaj și Chelința, trafic care scade din numărul de treceri peste pod. Privind înapoi, primarul spune că a fost destul de inocent când a acceptat să facă podul cu o sumă mult diminuată, apoi primind bani cu țârâita. Pe de altă parte, traficul confirmă faptul c-a fost util, ba ridică întrebarea cât de circulat ar fi fost dacă Drumul Nordului ar fi venit pe aici, dinspre Sălaj, nu pe la Cehu Silvaniei – Ariniș – Fărcașa…
aici nu Podul e problema ci primarul sau a-ti uitat cum a decurs constructia lui…..beeee