Pensionarii de invaliditate, care au avut termen de revizuire în lunile martie, aprilie și mai, sunt rugați să trimită până în data de 15 iunie 2020, prin Poșta Română, cu confirmare de primire, pe adresa Casei Județene de Pensii Maramureș, str. Hortensiei nr. 1A, Baia Mare, următoarele acte în original: • actele medicale solicitate la revizuirea anterioară • acte medicale care să reflecte starea de sănătate de la ultima revizuire • planul de recuperare • copie după actul de identitate (buletin, carte de identitate) • actualizarea numărului de telefon • decizia medicală emisă la revizuirea anterioară.
Măsura este valabilă din 15 mai când încetează starea de urgență.
În urma analizării actelor trimise, decizia medicală și planul de recuperare emise de comisia de expertiză pentru următoarea revizuire, vor fi comunicate titularului tot prin Poșta Română, cu confirmare de primire.
În cazul în care, nu se vor trimite actele medicale solicitate până la data de 15.06.2020, pensia de invaliditate va fi suspendată.