Casa Judeţeană de Pensii Maramureş vă informează că în perioada 11.03.2020-31.03.2020 s-a limitat activitatea cu publicul la: depuneri cereri/înscrieri cazuri noi la pensie; solicitări şi plata ajutorului de deces; ridicare bilete de tratament; activitatea de expertiză medicală; încheierea şi plata contractelor de asigurare; pentru pensii internaţionale depuneri cereri/înscrieri cazuri noi. Se suspendă eliberarea adeverinţelor de stagiu pentru informare/verificare. De asemenea, s-au suspendat audienţele şi activitatea privind informarea publicului. Programul cu publicul a fost restrâns şi se va desfăşura în intervalul: 8.30 – 14, de luni până joi şi vineri, orele 8.30 – 13. De luni până joi, informaţiile solicitate de petiţionari vor fi oferite telefonic pe toată durata programului de lucru, respectiv de la orele 8 la orele 16.30, iar pentru ziua de vineri, între orele 8 – 14. Relaţii şi informaţii vor fi puse la dispoziţia persoanelor interesate telefonic: Baia Mare – 0262.227.493, 0262.227.448, 0262.227.433 – centrală, Fax – 0262.227.497 şi Sighetu Marmaţiei: 0262.310.020, Fax: 0262.437.242.