Măsuri pentru limitarea riscului de răspândire a coronavirusului

0
41

În contextul măsurilor adoptate de Comitetul Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă pentru limitarea riscului de răspândire a infecţiei cu coronavirus, IPJ Maramureş informează:
• Activitatea de primire în audienţă se suspendă. Măsura se aplică atât la sediul IPJ Maramureş cât şi la sediile poliţiilor municipale şi orăşeneşti din judeţ.
• Activitatea de relaţii cu publicul se va desfăşura fără interacţiunea directă a angajaţilor cu persoanele din afara instituţiei.
Petiţiile, reclamaţiile, sesizările, cererile sau orice alte recomandări, pe care intenţionaţi să le adresaţi instituţiei, vor fi transmise prin servicii poştale, pe adresa: Baia Mare, str. 22 Decembrie nr. 37 sau în format electronic la una din adresele de e-mail cabinet@ mm.politiaromana.ro sau petitii@politiaromana.ro prin completarea formularului de petiţii on-line.
• În ceea ce priveşte eliberarea certificatelor de cazier judiciar şi a adeverinţelor de integritate:
– se suspendă programul de lucru cu publicul la ghişeele organizate la nivelul IPJ Maramureş, Baia Mare, str. Şcolii nr. 1 şi Sighetu Marmaţiei, pentru intervalul 16-31 martie.
– pentru situaţiile urgente care impun eliberarea certificatelor de cazier judiciar (plecări din ţară, însoţire minori în străinătate, urgenţe medicale) se vor realiza planificări telefonice de luni până vineri, între orele 9-13, astfel: la Serviciul Cazier Judiciar, Statistică și Evidențe Operative situat în Baia Mare, str. Tineretului nr. 2, tel. 0262207212, 0262207282; la Poliţia Municipiului Sighetu Marmaţiei, str. Mihai Viteazu nr.10, tel. 0262311006, int. 22052.
– După realizarea planificării telefonice, cererile pentru situaţiile urgente care impun eliberarea certificatelor de cazier judiciar, se vor depune la nivelul Serviciului Cazier Judiciar, Statistică și Evidențe Operative situat în Baia Mare, str. Tineretului nr. 2, respectiv Poliţia Municipiului Sighetu Marmaţiei, str. Mihai Viteazu nr. 10. Depunerea cererilor şi ulterior eliberarea documentelor se va realiza în condiţii de interacţiune minimă cu publicul.
• Programul de lucru cu publicul pentru ghişeele organizate la Vișeu de Sus, Borșa și Târgu Lăpuș rămâne acelaşi:
– Vişeu de Sus, str. Republicii nr. 12-14, prin ghişeul de la sediul subunităţii: de luni până vineri, între orele 9.30-12.30.
– Borşa, str. Lăzuci nr. 6, prin ghişeul de la sediul subunităţii, de luni până vineri, între orele 9.30-12.30.
– Târgu Lăpuş, str. P-ţa Eroilor nr. 25, prin ghişeul de la sediul subunităţii, de luni până vineri, între orele 9-12.
Celelalte servicii din cadrul IPJ nu îşi modifică programul de lucru cu publicul dar interacţiunea dintre lucrătorii de poliţie şi cetăţeni se va face cu respectarea măsurilor de protecţie necesare pentru limitarea riscului de răspândire a infecţiei cu coronavirus.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.