ANAF – Îndrumare şi asistenţă telefonică prin Call Center

0
413

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală reaminteşte contribuabililor că, pentru a beneficia de îndrumare şi asistenţă telefonică au posibilitatea de a apela Call-centerul, la numărul unic de telefon 0314039160. Prin intermediul acestuia, contribuabilii au posibilitatea de a obţine, telefonic, informaţii generale din domeniul fiscal dar şi cu unele aspecte în domeniul Tehnologiei Informaţiei (IT).
Apelînd la acest număr de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informaţii pe care le solicită prin intermediul următoarelor taste:
• tasta 1 – persoane fizice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică – destinată îndrumării şi asistenţei în domeniul fiscal
• tasta 2 – persoane juridice – destinată îndrumării şi asistenţei în domeniul fiscal
• tasta 3 – persoane fizice şi juridice – destinată asistenţei în domeniul Tehnologiei Informaţiei.
Agenţii Call-center oferă contribuabililor informaţii cu caracter general, în legătură cu modul în care aceştia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligaţii fiscale. Informaţiile se referă la impozitele, taxele, contribuţiile sociale şi alte venituri bugetare administrate de ANAF.
În cazul în care, în timpul convorbirii telefonice se constată că problematica fiscală solicitată prezintă un grad ridicat de complexitate şi dificultate, agenţii Call-center pot îndruma contribuabilii către celelalte modalităţi de acordare a asistenţei:
• prin e-mail (prin intermediul formularului de asistenţă de pe site-ul www.anaf.ro, sau accesînd linkul: www.anaf.ro/aron­dare)
• în scris sau la sediul organului fiscal.
Pentru a beneficia de îndrumare şi asistenţă în domeniul IT, contribuabilii vor selecta tasta 3, unde agenţii din Call-center vor oferi informaţii tehnice cu privire la:
• erori tehnice la completarea sau depunerea declaraţiilor
• erori la prezentarea certificatului, în vederea autentificării pe site-ul Agenţiei
• erori la autentificarea în Spaţiul Privat Virtual (SPV)
• erori la generarea cererilor şi descărcarea mesajelor primite în SPV
• erori la accesarea oricărei secţiuni a site-ului ANAF.

În situaţia în care, în timpul convorbirii telefonice se constată că problemele tehnice/erorile nu se pot soluţiona telefonic, agenţii Call-center pot îndruma contribuabilii să solicite asistenţă prin e-mail, la adresa: admin.por­tal@mfinante.ro sau să se deplaseze la sediul organului fiscal.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.