Brandul ANTON va avea propriul site

0
1237

În mai puţin de o lună, designerul vestimentar Anton Hojda îşi va lansa propriul site prin intermediul căruia hainele deja binecunoscutului său brand – ANTON – vor putea fi comercializate. Momentul va coincide cu aniversarea celor doi ani de cînd tînărul băimărean (22 de ani) a intrat în breasla creatorilor de modă din judeţul nostru, timp în care s-a făcut remarcat datorită stilului minimalist şi actual al celor şapte colecţii apreciate în special de publicul adolescentin. Mai mult, hainele create de Anton Hojda au fost evaluate pozitiv chiar şi de către Iulia Albu, vestitul critic de modă.

• “mi-am atras o responsabilitate de a ţine munca mea într-o oarecare ordine”

Reporter: În curînd, mai exact pe 14 februarie, îţi vei lansa propriul site. Care e denumirea acestuia şi cum ai gîndit structura acestuia?
Anton HOJDA: Da, în sfîrşit, după doi ani de activitate în domeniul modei locale, îmi voi lansa propriul site cu produse vestimentare, pe care l-am numit www.antonhojda.com. Ideea site-ului exista încă din primele luni de evoluţie, mai ales că paşii mei în carieră sînt îndreptaţi spre informatică (Anton studiază cibernetica, statistica şi informatica economică la Facultatea de Ştiinţe economice şi gestiunea afacerilor din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, n.r.). Dar să zicem că abia acum i-a venit rîndul, chiar dacă acest an este foarte încărcat cu licenţa şi finalizarea facultăţii.
R.: Tot în luna februarie, se vor împlini doi ani de la debutul tău în lumea modei. Cum şi-a pus amprenta asupra ta activitatea din această perioadă?
A.H.: Aşa este, pe 14 februarie 2014, am lansat prima colecţie online. De atunci mi-am dat seama că mi-am atras o responsabilitate de a ţine munca mea într-o oarecare ordine, pentru a putea trece peste toate provocările ce urmau să vină: mutarea la Cluj, începerea unei facultăţi din domeniul informatic şi multe altele ce au venit pe parcurs.
R.: Cîte colecţii ai lansat în acest interval şi pe ce stil te-ai concentrat?
A.H.: Am lucrat la două colecţii pe an şi, cînd aveam timp, munceam extra la cîte o altă colecţie. În principiu, am încercat să respect zona de fashion cu două colecţii pe an, una care să se axează pe sezonul rece (toamnă – iarnă), alta pe sezonul cald (primăvară – vară). Aşadar, în total, am avut lansate şapte colecţii.

• urmează o nouă colecţie minimalistă, simplă, uşor de accesorizat

A.H.: Încă de la început, am mers pe young fashion, zona pentru generaţia tînără, produse casual, uneori Tumblr aş putea spune, axate pe exagerarea, pe ici pe colo, a “motivelor” de basm – fie am folosit flori, fie am accesorizat ţinutele cu urechi de Mickey Mouse, sau aripioare de înger. Toate s-au îndreptat însă spre acelaşi stil minimalist, dar cît se poate de actual.
R.: Care e acum grupul ţintă al brandului ANTON?
A.H.: Grupul ţinta este acelaşi de pînă acum: tinerii cu vîrste cuprinse între 18 şi 25 de ani, cu precădere băieţii, întrucît creez mai mult pentru ei.
R.: Lucrezi la o colecţie nouă? Pe cînd preconizezi lansarea ei şi ce detalii poţi oferi?
A.H.: Da, am în lucru o colecţie pe care o voi lansa împreună cu site-ul. Momentan, pot spune doar că vor predomina culorile reci şi non-culorile, va fi o colecţie minimalistă, simplă, uşor de accesorizat. Mai multe detalii, vă las să descoperiţi pe 14 februarie, direct pe www.antonhojda.com.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.