Sesiune de selecție pentru funcții de director și director adjunct

0
566

Având în vedere faptul că în 9 ianuarie 2021 încetează contractul de management educațional al directorilor și directorilor adjuncți din uni­tățile de învățământ preuniversitar din Maramureș care au promovat concursul din septembrie-decembrie 2016, Inspectoratul Școlar Județean (ISJ) Maramureș organizează o sesiune de selecție pentru funcțiile care se vor vacanta începând cu 9 ianuarie 2021.
Astfel, directorii și directorii adjuncți cărora le expiră contractul de management educațional și doresc să-și continue activitatea managerială până la sfârșitul anului școlar 2020-2021 vor depune: raportul de autoevaluare al activității manageriale pentru cei patru ani de mandat, un acord de principiu și o scrisoare de intenție. Documentele se vor transmite în format electronic până la data de 21 decembrie. Celelalte cadre didactice interesate să ocupe o funcție de conducere în unitățile de învățământ vor transmite în format electronic, tot până în 21 decembrie, următoarele documente: CV, scrisoare de intenție, acord de principiu, decizie de titularizare în învățământ, gradul didactic (cel puțin gradul didactic II) sau titlul științific de doctor, calificativul FB pe ultimii patru ani școlari, adeverință membru în Corpul Național de Experți în Managementul Educațional.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.