O nouă platformă de servicii online pentru angajatori

0
206

Oficialii Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Maramureș (AJOFM) au anunțat că angajatorii care dețin un cont activ pe „Platforma Servicii Online ANOFM Angajatori” trebuie să își actualizeze datele aferente contului de administrator. Modificările se impun pentru a se putea trece la un alt serviciu informatic, „Puls”. Noua platformă online va face posibil accesul online la funcționalități și servicii integrate în special pentru: depunerea, solicitarea și eliberarea electronică de documente, în vederea accesului la măsurile de stimulare a ocupării forței de muncă (subvenții, prime, alte stimulente financiare). De asemenea, aici vor putea fi anunțate locurile de muncă vacante și vor fi disponibile servicii integrate de mediere a muncii pentru a facilita selecția sau identificarea automatizată a potențialilor candidați în vederea ocupării.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.