Cum se face distribuţia deciziilor de recalculare a pensiilor?

0
76

Casa Județeană de Pensii Maramureș informează că plicurile ce conțin deciziile de recalculare a pensiilor sunt predate de poştaşi, destinatarilor, după legitimarea și în baza semnăturii acestora.

”În situația în care destinatarul nu este găsit de către factorii poștali la domiciliu decizia va fi înmânată unei persoane majore din familie sau în lipsa acestuia, oricărei alte persoane majore care locuiește cu destinatarul sau care, în mod obișnuit, îi primește corespondența”, afirmă directorul executiv al Casei Judeţene de Pensii Maramureş, Lucica Onea.
În cazul în care livrarea nu poate fi efectuată în aceste condiţii, salariatul poștal avizează destinatarul despre trimiterea poștală. Dacă nici după avizare decizia nu a putut fi predată în termen de două zile se face reavizare.
În cazul în care nici după avizare și reavizare nu s-a efectuat livrarea, deciziile recalculate pot fi ridicate în termen de 20 de zile calendaristice de la data avizării de la Oficiile Poștale cărora le aparțin beneficiarii, conform domiciliului declarat la Casa Județeană de Pensii. După expirarea termenului de 20 de zile calendaristice deciziile se vor întoarce la CJP. Conform legii, beneficiarii aveau obligația ca în termen de 15 zile să comunice CJP modificarea domiciliului.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.