Aparatura electronică, frecvent reclamată la OPC

0
40

Aproximativ 100 de reclamaţii e media lunară a reclamaţiilor înregistrate la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Maramureş. Cele mai multe nemulţumiri ale maramureşenilor vizează aspecte legate de serviciile de telefonie, dar şi calitatea necorespunzătoare a telefoanelor şi a aparaturii electronice. Problemele fac referire atât la produsele din magazinele de profil, cât şi la cele cumpărate online.
“Din cauza mărfii de proastă calitate adusă din import ne trezim cu diverse reclamaţii pe service-uri, pe faptul că întâmpină diferite probleme cu electrocasnice, cu tot ce înseamnă electronic. Noi avem probleme şi pe online, şi pe achiziţii directe. Trebuie să reţină consumatorii noştri că pe online pot returna produsul în 14 zile. La achiziţii directe nu mai putem face direct, legislaţia spune că produsul nu poate fi returnat. Cumpărăturile online pot fi mai avantajoase, dar şi riscurile sunt mai mari, pentru că ima­ginea de pe site-uri poate să nu concorde cu realitatea. Aşa că, îi sfătuim pe consumatori să fie atenţi la site-uri”, a declarat comisarul-şef adjunct al CJPC Maramureş, Dacian Manoliu.
Pe de altă parte, comisarii de la Protecţia Consumatorilor îi avertizează pe cumpărători să fie atenţi la contractele încheiate la distanţă. “Fiecare consumator trebuie să cunoască faptul că în România ca să fii perfect legal trebuie să semnezi un contract scris. Nu există varianta la distanţa. Asta este o cutumă a celor care se ocupă de serviciile de telefonie. Să fie atenţi. Cumpărătorii să ceară în scris totul. Aşa e cel mai bine. Sunt acoperiţi de hârtii. Să nu fie comozi. Să se deplaseze la un punct unde să poată încheia un contract scris”, a mai spus Dacian Manoliu.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.