Cauza trombozelor apărute după vaccinarea cu AstraZeneca

0
73

Cercetătorii de la Clinica Universitară Greifswald (UMG) susțin că au descoperit cauza trombozelor apărute după vaccinarea cu serul dezvoltat de AstraZeneca, transmite postul public german NDR.
Oamenii de știință au transmis că au luat legătura cu Institutul Paul Ehrlich, care este responsabil pentru aprobarea și monitorizarea vaccinurilor în Germania, imediat după ce vaccinarea cu AstraZeneca a fost suspendată. Medicii au primit mostre de sânge de la șase pacienți care au suferit tromboze după ce au fost injectați. La examinarea probelor, cercetătorii au descoperit că vaccinul activează trombocitele din sânge, care contribuie în mod normal în procesul de coagulare a sângelui atunci când apare o rană. Însă, la unele persoane vaccinul activează un mecanism care determină formarea cheagurilor de sânge la nivelul creierului. Cercetătorii mai spun că, datorită faptului că au reușit să identifice cu exactitate de ce apar aceste tromboze, au stabilit și un tratament pentru astfel de cazuri, care poate fi folosit însă doar după formarea unor cheaguri de sânge.
Oamenii de știință de la Universitatea Greifs­wald nu sunt la prima descoperire de acest fel. În 2011, ei au identificat un tratament pentru a opri epidemia de E. coli enterohemoragic din nordul Germaniei.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.