”Explozie” de reclamații la Protecția Consumatorilor

0
61

Luna martie a înregistrat o ”avalanșă” de reclamații la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Maramureș (CJPC). Mai exact, numărul sesizărilor a crescut cu 30%, potrivit informațiilor furnizate de comisarul-șef adjunct al instituției, Dacian Manoliu. Problemele au fost legate de o promoție la telefoane.
Dacă în luna februarie au fost înregistrate în jur de 100 de reclamații din partea consumatorilor, în martie, numărul acestora a ajuns la 130. Consumatorii au luat cu asalt instituția pentru a sesiza probleme legate de vânzarea telefoanelor mobile. Mai exact, a fost vorba despre o campanie promoțională unde prețurile înscrise online nu au coincis cu prețul real. ”Cele mai multe reclamații le-am avut pe o ofertă promoțională la telefoane mobile. A fost un Black Friday, unde figurau prețuri de 10 ori mai mici la telefoanele mobile, dar reprezentanții firmei au arătat că a fost o greșeală de sistem. De exemplu, în loc de 3.000 lei cât costa telefonul, scria 300 lei”, a precizat Dacian Manoliu. Alte sesizări au fost pe serviciile de utilități.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.