S-a stabilit varianta de traseu agreată pentru viitoarea centură ocolitoare a municipiului Sighet. Aceasta va fi construită de CNAIR, iar lungimea totală a tronsonului va ajunge la circa 15 km.
„A fost aprobată în cadrul celei de-a doua etape a analizei multicriteriale (AMC 2) documentația privind realizarea Variantei de ocolire a municipiului Sighetu Marmației. În acest sens a fost agreată varianta de traseu V1, având o lungime de 4,150 km, în condițiile în care s-a studiat etapizarea variantei de ocolire, cu eliminarea în primă etapă a tronsonului din nordul municipiului, conform avizului Comisiei tehnico-economice (AMC1) a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Varianta de ocolire a municipiului Sighetu Marmației vizează realizarea, în total, a peste 15 km de centură rutieră, prin care se va face legătura cu cele două drumuri naționale care tranzitează orașul (DN 18 – face legătura cu Vișeu – Borșa – Baia Mare și DN 19 – legătura cu Negrești-Oaș – Satu Mare), precum și cu noul pod ce urmează a fi construit peste Tisa”, a spus Vasile Moldovan, edilul municipiului. Sursa de finanțare a centurii ocolitoare o reprezintă fondurile europene, prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM), urmând ca după obținerea finanțării, atât Consiliul Județean Maramureș, cât și Primăria Sighetu Marmației să-și recupereze sumele alocate până acum.
Execuția lucrărilor se va realiza prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Bună, varianta cea mai buna ar fi prin digurile
Tisa
Și
Iza