Instituţiile publice, obligate să comunice veniturile salariale

0
304

Oficialii Inspectoratului Teritorial de Muncă Maramureş au transmis o informare prin care anunţă că autorităţile şi instituţiile publice sunt obligate să publice la sediul propriu şi pe pagina proprie de internet, informaţii legate de veniturile salariale.
Lista trebuie să fie făcută publică la finalul primului trimestru şi în 30 septembrie. Mai exact, lista trebuie să includă funcţiile din autorităţile sau instituţiile publice respective ce intră în categoria personalului plătit din fonduri publice şi să cuprindă următoarele date: salariul de bază, solda funcţiei de bază/salariul funcţiei de bază, indemnizaţia de încadrare sau indemnizaţia lunară, după caz; tipul, baza de calcul, cota procentuală, valoarea brută a sporurilor, compensaţiilor, adaosurilor, primelor şi premiilor eligibile pentru fiecare funcţie, precum şi baza legală a acordării acestora; valoarea anuală a voucherelor de vacanţă care urmează să fie acordate pentru o perioadă lucrată de un an, precum şi baza legală a acordării acestora; valoarea anuală a indemnizaţiei de hrană care urmează să fie acordată pentru o perioadă lucrată de un an, precum şi baza legală a acordării acesteia; orice alte drepturi în bani şi/sau în natură, dacă este cazul, precum şi baza legală a acordării acestora; orice informaţii cu privire la posibile limitări ale venitului salarial, precum şi baza legală a acestora.
Nerespectarea acestor prevederi se sancţionează cu amendă între 5.000 şi 10.000 lei.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAŢI UN MESAJ

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.